ODPOVĚDI NA VAŠE NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY NAJDETE V ZÁLOŽCE "Časté otázky v období slevových akcí".

Časté otázky v období slevových akcí

Vážení zákazníci,
 
abychom Vám v co nejkratší době zprostředkovali odpovědi na otázky, které Vás v období slevových akcí zajímají nejvíce, připravili jsme tento seznam nejčastěji kladených dotazů a odpovědí na ně.
 
Je možné zaplatit bankovním převodem?
V období slevových akcí je možná pouze on-line platba platební kartou a platba přes GoPay.
 
Jak postupovat, když se mi nepodaří zaplatit moji objednávku?
Pokud se Vám z nějakého důvodu nepodaří online platba, Vaše objednávka byla i přesto vytvořena. Zkontrolujte si prosím e-mail, kam jsme Vám poslali potvrzení o objednávce + odkaz na on-line platbu. Není nutné vytvářet více stejných objednávek a několikrát zkoušet zaplatit. Děkujeme, že neblokujete zboží ostatním. 
 
Kdy doskladníte vyprodaný produkt, o který mám zájem? 
U každého vyprodaného produktu si můžete nastavit sledování dostupnosti a přijde Vám e-mail, až bude daný produkt opět naskladněn. Stačí kliknout na "Sledovat cenu" -> "Upozorněte mě, až produkt bude na skladě". V období akcí doporučujeme také sledovat náš Instagram a Facebook, kde budete mít informace o doskladnění "z první ruky". 
 
Je možné vytvářet změny v již vytvořených objednávkách a přidávat do objednávek další produkty? 
Omlouváme se, ale z kapacitních důvodů není možné v období slevových akcí provádět jakékoliv změny v již vytvořených objednávkách. Pokud jste něco zapomněli přidat do košíku nebo potřebujete přiobjednat více kusů, vytvořte si prosím novou objednávku. Děkujeme.
 
Lze spojit více objednávek do jedné, abych neplatil/a poštovné?
Bohužel z kapacitních důvodů není možné v období slevových akcí spojovat více objednávek do jedné. 
 
Proč mi nejde navolit doručení na Slovensko?
Pro nákup na Slovensku prosím využijte náš e-shop www.twistshake.sk
 
Kdy mi doručíte moji objednávku?
Vaše objednávky zpracováváme postupně a snažíme se je expedovat co nejdřív. V době konání slevových akcí může být expedice prodloužena, ale nebojte se, děláme vše proto, abyste svou objednávku měli co nejdříve doma. Jakmile objednávku zpracujeme, pošleme Vám sms, že Vaše objednávka byla vyřízena a je připravena k odeslání. Poté Vás během pár pracovních dnů bude kontaktovat PPL ohledně doručení. 
 
Rozhodl/a jsem se stornovat moji objednávku. Koho můžu kontaktovat? 
V případě, že se rozhodnete stornovat Vaši objednávku, kontaktujte nás prosím na e-mail, ze kterého Vám přišlo potvrzení o vytvoření objednávky. Pokud Vaše objednávka již byla zpracována, storno bohužel není možné. 
 
Mám dotaz ohledně mé objednávky. Můžu Vás kontaktovat na Instagramu/Facebooku?
Sociální sítě slouží k tomu, aby vás informovaly o aktuálním dění a také jako inspirace. S dotazy týkajícími se Vaší konkrétní objednávky se prosím obracejte na náš e-mail objednavky@twistshake.cz .
 
Proč mi nejde uplatnit slevový kupón?
V období slevových akcí není možné uplatnit slevové kupóny. Slevy nezle kombinovat.
 
Psal/a jsem Vám, ale zatím mi nikdo neodpověděl.
Děkujeme, že respektujete naši pracovní dobu po-pá 8-15:00 hod. Vašim dotazům se věnujeme postupně a snažíme se je vyřídit co nejdříve.
 
 
 
 
 
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.